دوره آموزش MBA در اصفهان

دوره  MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) به عنوان یکی از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پرسودترین رشته های تحصیلی در دنیا می باشد . و به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش و مهارت های مدیریتی هستند ، اما در زمینه های دیگر تحصیل کرده اند. و برای کسب یا تکمیل دانش و مهارت های مدیریتی خود ،آموزش در این رشته را دنبال می کنند.  آموزش MBA ،دوره مدیریت راهبردی کسب و کار است. یک مدیر در هر سازمان و یا موسسه ای که باشد ، عملکرد کلی و یکسانی در مسئولیت های مدیریتی دارد .مسئولیت های مدیریتی عبارتند از:  طرح برنامه و ارایه ی آن ، سازماندهی ، بکارگیری منابع انسانی ، کنترل امور ، بودجه بندی ، زمان بندی و برنامه ریزی و جهت دهی امور می باشد . مدیریت کسب و کار مسئولیت برنامه ریزی و آماده سازی بستر سازمانی مناسب به منظور اهدافی خاص را بر عهده دارد که شامل مواردی از جمله تامین بودجه ، تحقیق شرایط بازار و ارایه ی استراتژی می باشد. 

  • شناسایی اصول و مبانی مدیریت در کسب و کار
  • شناسایی اصول مدیریت در کسب و کار
  • مبانی رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی در کسب و کار
  • بازاریابی و مدیریت استراتژیک در کسب و کار
  • ایده پردازی و طراحی مدل کسب و کار
  • مدیریت مالی،پروژه،اطلاعت،عملیات در کسب و کار
  • شناسایی روند و فرایند قانونی کسب و کار
  • بکارگیری روش تحقیق در مدیریت کسب و کار
  • توسعه مهارت های فردی در کسب و کار
 شروع دوره اوایل آذر ماه

500 ساعت آموزش

برگزاری کلاس: دو روز در هفته

مشاوره قبل از آموزش

ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای

هزینه پیش ثبتنام : 500/000 تومان

کد استاندارد: 242340450010001/00

دانلود استاندارد آموزشی

فرصت های کاری و گرایش های متنوع تحصیلی MBA باعث خواهد شد متقاضیان زیادی به سمت این رشته جذب شوند ، اما تفاوتی که وجود دارد در نحو آموزش،پردازش و پیگیری پس از آموزش است.

آنچه مشاهده میکنید ویژگی آموزش MBA در پایا میباشد.

 نقش آموزش MBA را نباید در ارتقا آگاهی دانش آموختگان رشته های مهندسی و علوم انسانی برای ورود فعالانه و مشتاقانه به بازار کار فراموش کرد. به هر حال، MBA برای کسانی که می خواهند در جریان سیستم ها و ابزارهای جدید مالی، مدیریت، کنترل پروژه، مدیریت سبد سهام و هم چنین ظرفیت های نوآور مهندسی امروز با رویکردهای توسعه محور و پایدار محور و مسئولیت محور قرار بگیرند، انتخاب خوب و فرصت آفرین است. 

 
  • این رشته به هر فرد عادی در هر تخصص و دانشی این امکان را می دهد تا ذهن خود را متوجه خلاء ها ، نیازها ، شکاف ها و کمبودهای کسب و کار نماید و بر اساس تکنیک ها و تاکتیک هایی که بازار و کسب و کار می طلبد ، بهترین راه برای بهبود و توسعه کسب وکار خود را پیدا کند و سهم خود را از بازار افزایش دهد.

 

  • برای بسیاری از افرادی که اکنون از کار خود راضی نیستند و می خواهند زمینه های کاری بهتر و متنوع تری را برای انتخاب پیش رو داشته باشند MBA یک فرصت استثنایی است.هر چند همه MBA خوانده ها کارآفرین نمی‌شوند ولی دوره MBA راه کارآفرینی را به شما نشان خواهد داد.

 

  • فرصت های کاری و گرایش های متنوع تحصیلیMBA باعث خواهد شد هر کسی بتواند در زمینه مورد علاقه خود به کسب مهارت بپردازد.
  • مدیران و یا کسانی که در سمت سرپرستی مشغولند جهت اداره اثربخش می باشد.
  • کسانی که به کارآفرینی فکر میکنند و قصد دارند کسب و کار خود را راه اندازی کنند.
  • کارمندانی که می خواهند در سمت خود کاراتر و یا اینکه به عنوان مشاوران سازمان‌های تولیدی و خدماتی فعالیت کنند.
  • فارغ التحصیلان رشته های مدیریتی که به دنبال کسب و یا تکمیل دانش و مهارت های مدیریتی اند.
  • برای کسانی که نیازمند دانش و مهارتهای مدیریتی هستند، اما در زمینه‌های دیگر تحصیل کرده‌اند.
  • کسانی که قصد مهاجرت دارند جهت کسب امتیاز و ادامه تحصیل در دانشگاه های فنی و حرفه ای خارج از کشور

MBA به عنوان یکی از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پرسودترین رشته های تحصیلی در دنیا می باشد. علاوه بر کارافرینی شما میتوانید در داخل یا خارج از کشور در این حیطه ها مشغول به کار شوید: 1-مدیر بازاریابی 2- مدیر فناوری اطلاعات  3- مدیر فروش  4- مشاوره استارت آپ ها و مدیران ارشد  5- مدیریت امور مالی و… 

ایتالیا، اتریش، اسپانیا، آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس، سوئیس، کره جنوبی، سنگاپور، نیوزلند، ژاپن، چین از جمله کشورهایی هستند که در این زمینه پیشگام هستند. 

گواهینامه

کارآموز پس ازپایان دوره MBA و شرکت در آزمونهای فنی و حرفه ای ،مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت می­نماید که این گواهینامه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای صادر گردیده و دارای اعتبار قانونی بوده که نشان دهنده مهارت فرد در رشته مربوطه می­یاشد .همچنین این گواهینامه در سایت رسمی آموزش فنی و حرفه ای قابل استعلام و اعتبارسنجی می­باشد و فرد می­تواند با ترجمه مدرک و ارائه آن به دلیل دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار(ILO) در 186 کشور از مزایای مربوطه بهره مند گردد.

شما میتوانید با وارد کردن اطلاعات خود در قسمت پایین نسبت به برگذاری مجدد دوره مطلع شوید

دریافت اطلاعات

نام و نام خانوادگی

همچنین شما میتوانید با استفاده از فرم زیر دوره های درخواستی خود را به ما اطلاع دهید . همکاران با شروع دوره درخواستی با شما تماس حاصل میکنند .

فرم درخواست دوره

نام و نام خانوادگی