برنامه نویسی php

دوره جامع برنامه نویسی php از مقدماتی تا تحویل پروژه

دوره مقدماتی برنامه نویسی php

اگر از علاقه مندان به حیطه وبسایت هستید تقریبا هر کاری که بخواهید روی وب سرور انجام دهید، می توانید آن را با برنامه نویسی PHP عملی کنید در واقع هرجا که حرف از وبسایت هست php نقش موثری داشته.

اگر قصد دارید در زمینه وبسایت فعالیت کنید نباید از اهمیت و تاثیر برنامه نویسیphp  قافل شوید چراکه این زبان و تمامی سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف اجرا می شود، از اکثر دیتابیس ها پشتیبانی می کند،  آسان و برای شروع برنامه نویسی وب بسیار کارآمد است ،اما مهم تر از همه بازار کار وب در ایران در دست PHP و asp.net قرار دارد و سایت ها در ایران با این دو زبان نوشته می شوند. حتی اگر طراحی سایت با وردپرس را میدانید ،با برنامه نویسی php میتوانید قالب نویسی و یا پلاگین نویسی کنید.پس با این وجود بازار کار برنامه نویسی php را دست کم نگیرید.

معرفی برنامه نویسی php

PHP یک زبان برنامه نویسی متن باز(Open Source) است که امروزه به طور گسترده برای توسعه­ی طراحی صفحات وب استفاده می­شود. PHP روی سرور اجرا می­گردد و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دارد.هسته بزرگترین سیستم تولید محتوای جهان(وردپرس)با زبان برنامه نویسی PHPتوسعه پیدا کرده است. بیش از 70 درصد وب سایت های موجود در دنیا، به دلیل داشتن ویژگی­هایی همچون کارایی خوب، رابط های مختلف برای سیستم پایگاه­های اطلاعاتی مختلف، کتابخانه داخلی، با زبان  PHP توسعه داده شده اند.شرکتهایی همچون فیسبوک ویکیپدیا و …محصولات خود را با استفاده از این زبان توسعه داده اند.

مزایای دوره برنامه نویسی php

  • علاقه مندان به برنامه نویسی تحت وب بر اساس زبان PHP
  • توسعه دهندگان وب
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر و IT
  • افرادی که قصد دارند به صورت حرفه ای وارد دنیای برنامه نویسی شوند
مدرک

گواهینامه

کارآموز پس ازپایان دوره برنامه نویسی php و شرکت در آزمونهای فنی و حرفه ای ،مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت می­نماید که این گواهینامه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای صادر گردیده و دارای اعتبار قانونی بوده که نشان دهنده مهارت فرد در رشته مربوطه می­یاشد .همچنین این گواهینامه در سایت رسمی آموزش فنی و حرفه ای قابل استعلام و اعتبارسنجی می­باشد و فرد می­تواند با ترجمه مدرک و ارائه آن به دلیل دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار(ILO) در 186 کشور از مزایای مربوطه بهره مند گردد.

پیمایش به بالا
لطفا اطلاعات را با دقت تکمیل فرمایید

درخواست شما برای کارشناسان ما ارسال و با شما تماس خواهند گرفت

با ما در ارتباط باشید