آموزش فتوشاپ در اصفهان

دوره جامع آموزش فتوشاپ در اصفهان همراه با ارائه گواهینامه رسمی فنی حرفه ای

معرفی دوره فتوشاپ

در هرحیطه ی دنیای دیجیتال که بخواهید ورود پیدا کنید،از جمله (طراحی تبلیغات، طراحی لوگو، پوستر، طراحی هویت سازمانی، وبسایت، عکاسی و روتوش و یا حتی انیمیشن…) اولین ابزاری که به آن نیاز خواهید داشت بدون شک فتوشاپ است.

فتوشاپ ابزاری عمومی و در عین حال بسیار تخصصی محسوب میشود. منظور این است چه افرادی که میخواهند نیازهای کوچک مثل ادیت یک عکس یا برش آن به اندازه دلخواه تا کارهای تخصصی مثل روتوش های حرفه ای عکس،طراحی هویت سازمانی مثل لوگو،پوستر،بسته بندی ها و … را انجام دهند، فتوشاپ اساسی ترین ابزار کار آنها خواهد بود.

پس اگر کمی با این حیطه سر و کار دارید نباید از اهمیت کاربرد این برنامه غافل شوید.

آنچه در دوره ی جامع آموزش فتوشاپ در آموزشگاه فنی حرفه ای پایا در اصفهان پیش رو دارید…آموزش از مقدمه تا جایی که بتوانید بسته به نوع فعالیت ،نیاز خود را برطرف کنید. پس این نکته مهم است، آموزشی تحت عنوان پیشرفته برای فتوشاپ وجود ندارد، دنیای فتوشاپ دنیای بی حد و مرزی است که تنها با تمرین و انجام پروژه عملی قادر به شناخت امکانات بیشتر آن خواهید بود.

با توجه به نیاز بالای بازار کار به نرم افزار فتوشاپ، فراگیری این نرم افزار امری لازم و ضروری به شمار می رود. کارایی این نرم افزار در مشاغل به قدری بالاست که فرقی نمیکند در چه زمینه شغلی فعالیت دارید، تقریبا همه افراد علاوه بر آموزش مهارتهای ICDL باید یک تسلط نسبی به نرم افزار فتوشاپ هم داشته باشند . همچنین با توجه به افزایش کاربردهای شبکه های اجتماعی احساس نیاز به فراگیری این نرم افزار به مراتب بیشتر شده است.

سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ

بله تا حدودی باید با کامپیوتر آشنایی داشته باشید.icdl را میتوان پیشنیاز این دوره معرفی کرد.

فتوشاپ پیش نیاز بسیاری از نرم افزارهای گرافیکی از قبیل ایلستریتور ، ایندیزاین ، افتر افکت ، کورل دراو و … میباشد

در این دوره تمامی ابزارهایی که برای طراحی گرافیک و یا ادیت تصاویر نیازمندید به شما آموزش داده خواهد شد ، اما آنچه اهمیت دارد استمرار در تمرین و کار با نرم افزار است.

آموزش فتوشاپ پروژه محور

مهمترین ویژگی که  آموزش نرم افزارها باید داشته باشند،آموزش برپایه ی پروژه است،آشنایی تئوری با اصطلاحات و امکانات تنها مقدمه ای برای آشنایی شما با محیط نرم افزار خواهد بود،اما آنچه شما را متخصص خواهد کرد، مواجه با حل مسئله حین انجام کار در پروژه است…شما تنها زمانی فتوشاپ را عمیقا خواهید آموخت که حین انجام پروژه آموزش ببینید.

ویژگی که مرکز آموزش پایا در دوره های خود دارد،با توجه به نیاز شما برای شرکت در دوره، پروژه های کاربردی و عملی را مشابه پروژه های واقعی در محیط کار طراحی و در مسیر آن آموزش خواهد داد و شما در پایان دوره تنها کاملا توانایی رفع نیاز خود در هر زمینه ای که به آن علاقه مندید را خواهید داشت.

آموزش فتوشاپ

درامد زایی با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ در اصفهان

در حقیقت نرم افزار فتوشاپ از معدود نرم افزارهای دیزاین است که با تسلط کافی در آن و بدون آموزش نرم افزارهای دیگر امکان درآمدزایی برای شما را فراهم می کند

این نرم افزار ابزاری است برای تمام کسانی با گرافیک ثابت و حتی متحرک سروکار دارند مثل گرافیست‌ها، ناشرین کتاب و مجلات، چاپخانه‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی، طراحان سایت، عکاس‌ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و …  بنابراین در زمان تکنولوژی حال فتوشاپ یک نرم‌افزار به حساب نمی‌آید بلکه یک صنعت به شمار می‌آید و در معرفی موسسات و شرکت‌ نیزها نقش به‌سزایی دارد. تمامی شرکت‌ها، موسسات، ادارات و…. برای تبلیغات حداقل یک تصویر تبلیغاتی با فتوشاپ درست کرده و به‌صورت های گوناگون مثل نصب بر روی بیلبورد در معابر عمومی، تراکت، کارت ویزیت و…. در معرض نمایش مردم می‌گذارند. این تبلیغات نقش بسیار مهمی در بازار کسب و کار و جلب نظر مشتریان را دارد

گواهینامه

کارآموز پس ازپایان دوره جامع فتوشاپ در اصفهان و شرکت در آزمونهای فنی و حرفه ای ،مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت می­نماید که این گواهینامه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای صادر گردیده و دارای اعتبار قانونی بوده که نشان دهنده مهارت فرد در رشته مربوطه می­یاشد .همچنین این گواهینامه در سایت رسمی آموزش فنی و حرفه ای قابل استعلام و اعتبارسنجی می­باشد و فرد می­تواند با ترجمه مدرک و ارائه آن به دلیل دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار(ILO) در 186 کشور از مزایای مربوطه بهره مند گردد.

پس از قبولی در مرحله اول آزمون (تئوری) وارد مرحله دوم خواهید شد که به صورت عملی میباشد.در این آزمون توانایی شما در به کارگیری نرم افزار های طراحی و ویرایش تصاویر سنجیده خواهد شد.

روتوش عکس ،طراحی کارت ویزیت و پوستر با موضوع مشخص،تغییر سایز تصاویر،بازسازی عکس قدیمی،اصلاح نور و رنگ از جمله سوالات آزمون عملی فتوشاپ میباشد.

مدرک
پیمایش به بالا
لطفا اطلاعات را با دقت تکمیل فرمایید

درخواست شما برای کارشناسان ما ارسال و با شما تماس خواهند گرفت

با ما در ارتباط باشید