دوره آموزش بازاریابی و فروش در تهران

درست ترین استراتژی برای افزایش فروش شما

بازاریابی و فروش چیست؟

این روزها بازاریابی و فروش یکی از پردرآمدترین و سودآورترین حرفه های دنیاست چراکه همه ی سازمانها و  شرکتها برای فروش محصولات خود به خدمات بازاریابی توسط افراد علاقمند و خبره نیاز دارند ،پس افرادی که می‌خواهند در این حرفه به بالاترین درآمد دست پیدا کنند در ابتدا باید یک بازاریاب یا فروشنده حرفه ای شوند.لازمه ی حرفه ای شدن عبور از مراحل توانمندسازی و شرکت در دوره آموزش بازاریابی و فروش در تهران تخصصی و یادگیری مهارت هایی چون تحقیقات بازار ، طبقه بندی مشتری ، معرفی محصول به مشتری ، هدایت کردن مشتری و شناسایی بازار فروش و … است.

حضور تبلیغات و اثر آن در ارائه خدمات و محصولات گوناگون بدون شک یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان کسب و کار است. در واقع تبلیغات به معنی تحریک و ایجاد انگیزه در مخاطبان برای استفاده از محصولات یا خدمات مشخص است.
هرچند که تبلیغات نقش موثری در شناخت و ارائه محصولات یا خدمات سازمان ها ایفا میکنند اما در این میان نقش بازاریابی به عنوان گام بعدی در فروش محصولات یا خدمات بسیار حائز اهمیت میباشد.

مخاطبان دوره آموزش بازاریابی و فروش چه کسانی هستند؟

سرفصل های دوره آموزش بازاریابی و فروش

تشخیص نحوه ی یادگیری ، محتوی آموزشی مناسب ، موسسه ی آموزشی ارائه دهنده ی آموزش های دوره و از همه مهمتر گواهینامه ی دریافتی در پایان دوره ها بسیار اهمیت دارد تا چه حد با دوره های متنوع بازاریابی و فروشی که فنی و حرفه ای ارائه میکند آشنایی دارید ؟ در همین راستا شرکت پایا با آموزش بازاریابی و فروش در اصفهان هدف تربیت افراد ماهر و توانمند برای ورود به بازارکار پکیچ های آموزشی را طراحی و اجرا نموده است .

پکیج آموزش بازاریابی و فروش در اصفهان

چه دوره هایی زیر مجموعه بازاریابی و فروش هستند؟

 به فراگیران نحوه ی فروش از طریق تلفن و راغب کردن مشتریان برای خرید کالای مورد نظر یا دریافت خدمات آموزش داده می‌شود. 

این دوره به مهارت ها و تکنیک هایی که یک بازاریاب در هنگام فروش  حضوری در مواجهه با مشتری های احتمالی باید بداند می پردازد . 

در این دوره نیز به آموزش تخصصی مفاهیمی از جمله انبار و انبارداری،  درخواست کالا ، استاندارد کردن کالاهای موجود و بایگانی آن ها پرداخته می‌شود. 

این دوره برای کسانی که قصد دارند یک مدیر فروش حرفه ای با مهارت هایی مانند نحوه ی تحلیل و آنالیز فروش و مدیریت  بخش فروش ، باشند مناسب  است.

در این دوره راجع به نحوه ارتباط با مشتریان و پاسخگویی به نیاز ها و درخواست های آن ها و داشتن مدیریت حرفه ای بر این موضوعات ، به طور کامل و تخصصی صحبت خواهد شد.

هدف این دوره آموزش نحوه ی مدیریت و رهبری کارکنان بخش فروش می باشد.

امروزه تمامی کسب و کارهای اینترنتی به یک فرد برای اجرای امور مربوط به بازاریابی شرکت احتیاج دارند. که در این دوره به آموزش توانایی های یک دیجیتال مارکتر از جمله  تسلط کافی بر کانال و ابزار های بازاریابی ، تسلط بر زیر شاخه های دیجیتال مارکتینگ ، قدرت تحلیل داده پرداخته می شود.

هر بازاریاب حرفه ای باید شناخت و تسلط کافی بر رسانه های اجتماعی از جمله ، اینستاگرام ، تلگرام و … جهت بازاریابی محصولات یک شرکت و ایجاد و توسعه روابط مشتری داشته باشد که در این دوره به آموزش این موضوعات پرداخته می شود. 

هر سازمان یا شرکت برای بخش تبلیغات و بازاریابی خود به یک مدیر ماهر جهت مدیریت امور بازاریابی احتیاج دارد ، یک مدیر تبلیغات باید مهارت هایی مدیریتی را به خوبی بداند که در این دوره به این آموزش می پردازیم.

یک مدیر بازاریابی و فروش باید مهارت هایی مانند : ۱. حمایت از بهترین روش های تجربه شده ،۲. حمایت و پشتیبانی واحد های تحت پوشش در طرح ها و محصولات جدید ، ۳. توسعه مهارت ها ، ۴.کمک به کارکنان واحد های مختلف جهت تولید ایده ها  ، را به طور کامل و تخصصی آموزش ببینند که در این دوره به آموزش این موضوعات پرداخته شده.

هدف از برگزاری دوره آموزش بازاریابی و فروش چیست؟

هدف شرکت خدمات آموزشی،  مشاوره ای ، پژوهشی پایا از طراحی پکیج جامع آموزش بازاریابی  و فروش در اصفهان، آموزش تخصصی صفر تا صد بازاریابی  و فروش در کوتاه ترین زمان در کنار اساتیدی خبره و ماهر به همراه اعطای گواهی نامه بین المللی از سازمان فنی حرفه ای به شما علاقه مندان در این زمینه می باشد زیرا تجارب گذشته ثابت کرده انتخاب مهارت های مناسب برای دریافت آموزشهای حرفه ای در بدو ورود به یک حرفه برای فرد تازه وارد بسیار سخت و البته حیاتی میباشد  چراکه انتخاب رشته ی غلط باعث از بین رفتن زمان ، هزینه و انگیزه های نیروی کار شده و همین موضوع دلیل اصلی ورود متخصصین پایا به امر طراحی دوره های جامع میباشد شما با انتخاب دوره های جامع آموزشی ، با انتخاب مسیر صحیح ، امکان دستیابی به موقعیت مناسب درآمد و تولید ثروت را پیدا میکنید.

آموزش بازاریابی و فروش در اصفهان
مدرک

گواهینامه

کارآموز پس ازپایان دوره آموزش بازاریابی و فروش در اصفهان و شرکت در آزمونهای فنی و حرفه ای ،مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت می­نماید که این گواهینامه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای صادر گردیده و دارای اعتبار قانونی بوده که نشان دهنده مهارت فرد در رشته مربوطه می­یاشد .همچنین این گواهینامه در سایت رسمی آموزش فنی و حرفه ای قابل استعلام و اعتبارسنجی می­باشد و فرد می­تواند با ترجمه مدرک و ارائه آن به دلیل دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار(ILO) در 186 کشور از مزایای مربوطه بهره مند گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
لطفا اطلاعات را با دقت تکمیل فرمایید

درخواست شما برای کارشناسان ما ارسال و با شما تماس خواهند گرفت

با ما در ارتباط باشید